maanantai 30. tammikuuta 2012

Kitkeriön "stalkkaajat"

Holaa, Joo oon tykästyny tohon sanaa xD Eli Ellan ja Maxin blogis ne kerto et Joku "stalkkas" niit Siin kuvas se näytti kitkeriön orjalt vai mitä ne on...? No se selviää ens postaukses (Joka tulee huomenna) Mulle tulee uus tassuittain kuva tai ei siis uus mut eka. Ja tänää mä repesin ku Mun irl kamu sano et "Miks jumala on olemas? Eihän se tee muutaku lepää kaiken sanomisen jäkee." Joo lol jos joku ei tajunnu tota nii selitän sen eli "Alussa Jumala sanoi: *en muista näit mut ohitetaa* ja kaiken luomisen *Eli SANOMISEN* takia hän päätti levätä" tajusitteks? no ihassama Juu tota tekstii sit ei nää ne jotka tarvii lasit ja ei oo, Ainaki mun kamu ei nää, Jaa mulle jäi toi "courier" kirjotus pääälle  no emt... Täs mun parhaat kamut Top10: Galze, Taz13, Miki3, Jouni10, Limppu8, Late80, Jummi1, Mauno99, Pokotin ja Laku55. Kaikkii ei mainittu ei ollu tarpeeks tilaa mut tos ne nyt on Meen kai täst, Moroo tassuittai: *katso kuva* Ps. Tos paintil ei saa hyvin kirjotettuu. Pps. Toi vitsi oli jotenki yliluonnollinen Joo lol.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti omg!