tiistai 24. tammikuuta 2012

Panfua&bloggailua


Moi lukijat! Nyt tästä lähtien teen postaukset pitkiks! Tai niin pitkiks ku jaksan. Olisin kyl sillo aikoinaa halunnu tulla kuukauden bloggariks. Nooh mitäs mä keksisin? No ekaks onnee garylle! pääsi expertiks! No... jos joku ei tiiä nii mun toinen tyyppi panfus on "MikkexD" sitte seuraavaan juttuu :D Täs luettelo mun hyvin tyntemist kamuist: Galze, Taz13, Limppu8, Jouni10, Mauno99, Jummi1, Pokotin, Maukki (eli Mauno99), Sanni137, Jollis, Litsi, Saara87, Kedon, Kedon09, Elina70 ja Laku55 sori jos sua ei mainittu täs mut en jaksa kaikkii ;D  en sit tykkää kauheesti tost biisist mut kyl mä sitä joskus kuuntelen :D se siis on Coldpaly- Paradise Ja haluisin et Ella ja Max laittais mut blogilistaan :D jos joku ei osaa laittaa tota hymiöö nii sen voi yhtä hyvin kopsaa Ellan ja Maxin blogist :mrgreen: Muute mä haluaisin ilmottaa täs joitai Toosi hyvii blogei: Pokottimen blogi. HansQun blogi! Jouni10 Blogi Tillervon panfu blogi painat vaa noit blogei nii pääset lukeen! Osallistu myös tähän kisaan! painat vaan tosta "kisaan!" ;) Elikkäs mitäs mä keksisin? Jos sul on kysyttävää voit kysyy sitä mun kommuis. Ja mullaki tulee tästä lähtien viikon eksperttikyssä!
:lol:
  Tänää se on tälläne: Mistä tehtävästä saa palkinnoksi iglumajan? kirjota se kommuihi jos tiiät vastaukse! palkkio on kolmesataa kolikkoo ja maksan sillai et annan voittaa 4 boomis. Mä haluisin Ellan ja Maxin blogin ekspertin voittajaks saisin hienon hatun. Napasapan pannari on huomen valmis se pitäis viedä Paul the kidille. Et Napasapa sais planeettansa taas pelastettuu! ;)   Mä taidan tykätä laittaa näit kuvii tähän :) Nii eli tänää tuli myös uusii huonekalui kuvastoo! Tollasii. oho tää postaus vähä veny ylipitkäks :roll: siin kaikki tält päivält. Tassuittain: Mikke03

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti omg!