lauantai 4. helmikuuta 2012

Evronin magical sonwman 2' ©

Moro lukijat, en käy tänään  Panfus ku siel ei tapahdu tällä hetkellä mtn jännää. Mä vaa kuuntelen tääl musaa ja dataan ♪ ♫ Tääl on uus osa Evronin lumiukosta! :

Evronin taiottu lumiukko (Osa2)


*Viimeksi tapahtunutta* 'Lumiukot rikkoivat puumajani oven mutta minä tulitin niitä limapommeilla.'

He jäivät kiinni limaan hetkeksi minulla ei ollut paljon aikaa joten juoksin Kamarian puheille. Hän sanoi että minun pitää matkustaa Kitkeriöön joten menin Maxin puheille. Hän lupasi auttaa minua pääsemään sinne. Kun olimme matkalla Kitkeriöön huomasimme lunta "lentolaivassamme." Evron tiesi että tulemme Max sanoi minä katsoin lunta yhtäkkiä se muuttui lumiukoksi! Muutin sen hetkeksi etanaksi että saisimme sen kiinni. Kun sain sen heitin sen rotkoon. Olimme perillä Kitkeriössä, Evron oli meitä vastassa. Hän laittoi lumiukot taistelemaan kunnes Ella tuli ja hänellään oli kädessä tulisädettäjä. Minä ja Max ihmeteltiin, Ella sanoi: Tällä voimme tuhota lumiukot! Minä kokeilin sitä lumiukkoihin kohta kaikki lumiukot sulivat aivan kuonojemme edessä! Me ihmeteltiin sitä aluksi mutta 'Ainakin Panfu on pelastettu' Max sanoi. Me menimme Ellan puumajaan katsomaan leffan ja menimme nukkumaan. ○'loppu'○ By: Miken sarjat Oy'© Hehhee siinä oli sitten se loppuosa! Meen tästä
~Mikke03

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti omg!